NIJMEGEN

31 mei 2016 - Heerhugowaard, Nederland

Lieve mede reizigers.

Gisteren zijn er van start gegaan. Voor alle duidelijkheid dit is het eerste verslag. We zijn gisteren om 8.15 vertrokken richting Amsterdam. Tot Amsterdam met de GPS. Weer hebben we verrassend leuke paden gereden. Vanaf Amsterdam zijn er overgegaan op de Reitsma route.  Ook deze route bracht ons langs nieuwe paden.  In het bos bij Hilversum zagen er nog een reetje tussen de bomen. Geheel ongestoord van het jonge gras aan het knabbelen. Verder verliep de reis voorspoedig rond 16.00 waren we op de camping in Lage Vuursche. De hele dag geen drup regen. In de nacht hebben we veel regen en wind. Heerlijk geslapen en en lekker ontbijt op de camping. De tent gaat nat mee maar daar kan die tegen.

Vandaag naar Ubbergen waar onze dochter woont. Ook vandaag een mooie landelijke route. Het weer was dreigend maar weer geen drup regen.  Wat een geluk hebben we. Gedurende de dag zijn er nauwelijks drink of eet gelegenheden. Uiteindelijk hebben we gebruik gemaakt van de service van AH. Die koffie smaakt erg goed.  Vandaag verder niets bijzonders mee gemaakt. De hele dag dreigde er regen maar ook vandaag hielden weer het droog op de fiets. Zodra we echter bij onze dochter waren brak de hel los. De hele straat kwam blank te staan. We hebben de kop er af ongeveer 180 km dichter bij Rome.  De electriche fietsen bevallen ons prima. Morgen blijven we hier. Hopelijk worden de weersomstandigheden beter. Dat was het tot nog toe. Groetjes van Piet en Ina.

1. IrmaBr:
    Hoi, hoi,
    Goede en droge reis verder!
    Liefs Patrick en Irma
  2. Tiny:
    Het is hier ,broeierig warm',
    gister avond rond 8uur een beste bui er zat vanmorgen 13 mm
    in de regen meter mannen erg blij,groetjes aan jullie dochter
    en nog een voorspoedige reis Gr Ben -Tiny.
  3. Klaas en Inge:
    31 mei 2016
    Veel plezier en goede veilige reis! Weggaan jullie volgen.
    Groeten vanuit een zonnig Friesland.
  4. Dolly:
    31 mei 2016
    O, wat een mooie start; nu al 180 km gereden. Ik wens jullie een hele mooie reis toe!
    Liefs, Dolly