Venetië

24 september 2016 - Venetië, Italië

Van Bassano naar Venetië. Na een goed ontbijt gingen we vroeg van start. De route uit de stad gaat erg goed. Bassano is een erg leuk oud stadje met aparte daken. De houten brug over de Brenta geeft een aparte sfeer. We rijden al snel de bergen uit en fietsen over de po vlakte. Ondanks de vlakke route was het toch zeer afwisselend. Onderweg werden we verrast door een oude stadsmuur van wel 12 meter hoog. De hele stadsmuur was nog intact. Binnen de  muur was niet bijzonder. We reden door een boerenlandschap. Het vinden van ons hotel viel niet mee ondanks ons navigatie systeem.

De volgende dag waren we met de bus snel In Venetië. Een dag is eigenlijk te kort. Je komt echt ogen te kort. Overal zie je de geschiedenis om je heen. Daarnaast al die kanalen, bruggen en kerken. We hebben een hele dag door de straatjes gelopen en zijn ook in de boot genomen. Vanuit de gondel ziet het er weer anders uit. Moe maar voldaan met de bus naar ons hotel. Hier mee sluiten we deze reislogger af.

1. Paul en Mieke den Boer:
    24 september 2016
    Geweldig dat jullie de finish Venetië gehaald hebben, proficiat. Jammer dat jullie maar een dag van al dat moois hebben kunnen genieten. Aan de foto's te zien hebben jullie heel mooi weer gehad. Bedankt voor jullie interessante verhalen en foto's voor ons veel herkenbaare belevenissen.
    Goeie reis terug en tot ziens, Paul en Mieke.
  2. Inge van der Molen:
    25 september 2016
    Wat een prachtig verslag is het weer geworden. Mooie foto's van Venetie.
    Veel plezier nog en goede reis verder!

Liefs Inge
  3. Tjalke Bergsma:
    26 september 2016
    t Was weer een genoegen om jullie reiservaringen te lezen, goei terugreis.
  4. Dolly:
    26 september 2016
    Mooie reis hebben jullie gemaakt!